Afdelinger i Rodebutikken

tirsdag den 6. september 2011

Long time, no see...

Ej hvor er det lang tid siden, altså. Meeeen det virkelige liv kaldte. I får lige en opsummering:

Fredag var ikke noget særligt. Kan ikke engang rigtigt huske den. Hvis jeg kender mig selv ret, gik den sikkert med en film i tv, lidt kalorier i en skål, og computeren på skødet. Mmm.. Hold kæft, hvor lyder mit liv kedeligt.. Nå, men lørdag blev det straks mere spændende.

Der var som sagt kæmpefest i banken. Og det var godt. Som i Rigtig Godt. Der var SÅ mange mennesker, både som man kendte og som man kom til at kende, og jeg hyggede mig virkelig. Jeg var småsyg, og prøvede at bekæmpe snot m.m. hele formiddagen, men fik kæmpet mig ned i centret og købe et nyt sæt undertøj med tilhørende selsiddende strømper. Man ved jo aldrig hvem man løber ind i.. I al fald. Festen var fed, baren var fri, musikken var høj, og mændende (nogle af dem), lækre. Jeg dansede med en af mine chefer, som dog valgte at erklære sin (hvad jeg håber var) fuldemandskærlighed til mig, midt på dansegulvet. Tager det ikke så tungt. Men tror stadig det bliver akavet når jeg igen skal på arbejde i banken. Desuden fik jeg også snakket mere med en af mine andre chefer, som faktisk er ret sød. Og gæt lige hvad han hedder? Øh ja, S******. Lige som S. Det må åbenbart ligge til navnet. Apropos.
Så skrev jeg med S over sms hele aftenen. Jeg kiggede lige vores samtale igennem. Holy Moly. Frøken Rodebutik har sørme været fuld. Men det var han også! Så jeg er ikke den eneste bad one. Og jeg skal nok skåne jer for detaljerne, men et par keywords kunne være sex, dirty talkin', billeder ( åh jo...) og smileys. Love my life.

Søndag gik med at pleje de mest gedigne tømmermænd i laaahaaang tid. Puha. Var da også så elegant at kaste op lige uden for døren ved det sted hvor festen blev holdt, i lørdags. For derefter at tørre sig lidt truckeragtigt om munden og råbe "Hell Yeah!" da chefen spurgte om man skulle med videre. Så gør dog noget. Hold mig i snor eller noget.
Nå, men det gik søndagen med, sammen med en usandsynligt lang tur til Jylland. Har haft en familietur derover fra søndag til idag, hvilket gik fint - ikke noget nævneværdigt.

Og nu sidder jeg så her, glor fodbold, og overvejer om man liiiiige skulle skrive til S. Bare for at sige hej..

//Rodebutikken - der ikke ser frem til laaaang arbejdsdag imorgen, efter 3 dages fri.. Fredag, hvor er du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar