Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 1. september 2011

Listedag..

Knapper jeg gerne vil overføre til det virkelige liv:

- Mute-button (Så kunne jeg slukke for lyden på Helle Thorning)

- Dislike-button (Så kunne sætte en stor, fed tommelfinger-nedad på folk der irriterer mig, sådan en dum, præmenstruel torsdag)

- Sluk-knappen (Så kunne man slukke for sin chef. Like.)

- Ctrl+Alt+Delete (Siger sig selv. Når man lever i en rodebutik som min, kunne man godt bruge sådan en knap-kombination. Tit.)

Ting, jeg gerne snart vil høre blive sagt til mig:

- Skal vi ikke ses? (S må godt snart tage sig sammen. Har lige betalt telefonregningen. 452 sms'er er der sendt til manden. På én måned.)

- Vil du ikke have løn for at være her? (det må min chef på praktikstedet godt sige. Tak.)

- Jeg har købt en cykel, skoskabet du ønsker dig, OG et par louboutin-sko til dig til din fødselsdag. Tillykke! (Det må far rigtig godt sige.)

- Ej, har du ikke tabt dig? Du ser brandgodt ud! (Det er ligemeget hvem der siger dét.)

- Du har vundet i lotto! (Det må kioskmanden rigtig rigtig gerne sige. Men er nok lidt et long shot. Siden jeg ikke har købt nogen lottokupon siden december '08. Eller deromkring. Men alligevel.)

Ting jeg IKKE vil høre blive sagt til mig:

- Goddag, jeg ringer fra banken. Dit kort er spærret.

- Jeg har fået en kæreste! (Hverken NZ eller S må sige det. Tak.)

- Hmm er du sikker på, at du skal have den muffin?


// Over and out - Vender sikkert tilbage med flere lister. Er i liste-humør idag.

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt med på at overføre knapperne til de virkelige liv. Efter at de har været ved at renovere facaden på min bygning siden april og ikke tager hensyn til folk der har sommerferie, kunne jeg godt bruge en mute-knap.

    Nu skal du bare huske også at nyde livet og sætter pris på det du har ;)

    P.S. du ser skide godt ud! Har du ikke tabt dig? ;)

    SvarSlet
  2. Jamen så kender du jo til trangen til den slags knapper.

    Haha du er en stjerne. Tak ;)

    //Rodebutikken

    SvarSlet