Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 15. september 2011

Idag er der valg, men...

.. Det er også min fødselsdag!!

http://www.youtube.com/watch?v=joYtJVUvMCE

Hurra for mig. Og busserne flager endda også, OG solen skinner. Alt er godt. Nu må vi se hvad dagen byder på. Min far, fars kæreste og søster kom og spiste morgenmad med mig imorges, klokken kvalme. Men det var hyggeligt, og har fået det skoskab jeg ønskede mig, så nu har mine sko et hjem (når det engang bliver samlet), et nyt strygebræt, og nogle lækre ting fra bodyshop.

Senere skal jeg ud og hente min mutti på anstalten og så skal vi ud og spise. Hun påstår at hun ikke har fået ordentlig mad i flere uger, så vi skal ud og give den gas. Hvis man kan det på SU-budget. Ikea Bistro er da også meget lækkert? Der er softice til en 5'er.

Hav en skøn dag, et godt valg (husk at stemme!) og pas på jer selv ude i den store verden. Og på cykelstierne. Der er pissefarligt. Jeg var lige en tur over styret i søndags, fordi der var en nar der stoppede op midt på cykelstien, uden varsel. Så nu har jeg et sæt meget fine, meget ømme, og meget store hudafskabninger på underarmene. Og dertilhørende kæmpe blåt mærke på låret. Og skal selvfølgelig i byen med S imorgen. Kan da ikke vise mig sådan. Ligner et stykke bankekød. Nå, men det ser man vel ikke når musikken spiller, og øllene er talrige. Bilder jeg mig ind. Øjh. Blev så sur at hun begyndte at græde. Pussy. Hun har jo ikke slået sig, så hvorfor græder hun?! Vat-tøs. Hun overlever ikke 5 minutter i Husum efter kl. 22.

Anyways, jeg vil rette min profil til alder: 22, pakke de muffins jeg helt vildt overskudsagtigt stod og bagte igår, og smutte på arbejde. (De er godt nok en smule.. Alternative. Men så længe de smager godt. Så er det vel det der tæller. Ligesom så meget andet her i livet. "Det er det indre der tæller". Min bare R**. Vi lever i et overfladisk samfund, hvor alle dømmer hinanden, og alle vil have flotte cupcakes med skum på toppen. Pis.)

Hav det skønt!

// Over and out - fra fødselsdagspigen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar