Afdelinger i Rodebutikken

tirsdag den 2. august 2011

HVORFOR..

Laves der ikke alkohollåse på telefoner?? Det er jo dømt til at gå galt.. Og det gjorde det!
Igår tog jeg et smut forbi en gammel klassekammerat for at hygge og drikke lidt vin. Og det var rigtig hyggeligt, og en flaske vin blev til to, som blev til to flasker vi, 2 øl og en sommersby. Jep, jeg blev fuld. Meget. Igen. Og så er det at the catastophy-moment indtræffer. Rodebutikken vælger selvfølgelig at gribe sin telefon, og skrive til S (ja, dén S), og jeg citerer:
"Jeg har lovet mig selv at jeg ikke måtte tænke på dig eller sex i aften, men har sku sådan lyst til at ornanere til dit billede på face. Sorry. Jeg er fuld".

Tilladelse til bare at grave sig ned nu??
OG for lige at gøre det bedre har jeg i nat i total vildelse fået formuleret en utrolig dum "undskyld" besked. Og en igen her kl. 10.00. Jamen altså. Måske der også skulle en dumheds-lås på? "Bekræft venligst at du ikke er totalt kommunikations-rookie og lallende idiot, før beskeden kan sendes".
Han har selvfølgelig ikke svaret. Jeg frygter for tidspunktet når det sker. Hvis det sker. For vi har ikke talt nærmere sammen siden sidst. Og jeg vil vove at vurdere ovenstående besked måske ikke er den bedste måde at optage kommunikationen på.

Flot, Frøken. Rigtig fint.
Skal aldrig drikke igen. Eller have telefon igen. Med menneskers numre i, jeg rent faktisk godt vil blive ved med at have et forhold til.
Nu vil jeg smutte ned og spise frokost med min veninde og forsøge at holde mig forholdsvis anonym resten af dagen. Så kan der da vel ikke gå mere galt?

//Over and out fra hende der fra nu af slukker telefonen når hun fulder sig (og udmærket godt ved at det ikke kommer til at ske - Tag jer i agt for fulde-beskeder!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar