Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 5. januar 2014

Bornholmer Update

Ja, vi kan ikke komme udenom det. Bornholmeren er efterhånden ved at være en populær herre herinde, så jeg tænkte om jeg ikke lige skulle give en kort update på tingenes tilstand.

Antal Julegaver fra Bornholmer: 2 (plus en lille ekstra)
Et gavekort til en brunch på cafe efter mit valg, samt det samlede hotelophold i Paris til April. Det var egentlig meningen vi skulle dele omkostningerne, så det var en dejlig og velkommen gave for min trætte pengepung.
Gav mig desuden Depend Gellack Starter Kit, efter jeg havde fablet om det i 4 dage. Muligvis bare for at få fred - muligvis (og sandsynligvis, håber jeg) fordi han bare er super sød og betænksom.

Antal helt igennem kvalmende romantiske dates med Bornholmer: 2
Én på Wokshop, hvor vi forelskede gik hjem gennem Frederiksbergs gader, og bare snakkede i tusmørket, og kyssede ved de røde lys,
og én hjemme i stuen, med levende lys, hjemmelavet mad og endnu flere kys.

Antal knald med Bornholmer: Uncountable.
Vi har dog over julen nydt:
- 2 blowjobs, 2 dage i streg (inkl. happy endning) - et punkt Bornholmeren var særligt begejstret for.
- Nytårssex på toilet i sommerhus, hvor vi holdt nytår med 9 af vores venner (mere om den tur følger)
- 3 knald på en enkelt dag
- Sex i sofa
- Sex i køkken
- Sex i seng (da mine balder ikke kunne klare mere af bordpladens hårde kanter)

Så alt i alt: Aldeles fremragende.

Håber at I også har nydt jul og nytår på nydelses-måden, om det så er med kærester eller mystiske fremmede I mødte kl. 03.12 på en snusket bar i Indre By, med konfetti i håret, kransekage i tasken og fornuften glemt og gemt til en privatfest tidligere på aftenen.
Ikke at jeg taler af erfaring, naturligvis…

// Over and Out

6 kommentarer:

  1. Ih hvor dejligt søde :) !!!! Det lyder jo bare perfekt <3 Er lidt misundelig - jeg har nærmest ikke set kæresten i en måned pga. eksamener. Jep en måneds ubarberede ben altså (ok, ikke kun ben.)

    Nå, jeg er altså tilbage på mullefilumsen. Fordi det er åbenbart umuligt for mig at lade være. Så nu skal du ikke blive bange hver gang jeg kommenterer herinde mere. Jeg er ikke din onde kusine ;)

    Knus

    SvarSlet
  2. Hvad med sommerens foretrukne Bagbords-action? ;-)

    / Maria

    SvarSlet
  3. Hej du

    HVad er 'happy end'? Hånden? munden?

    Nytårshilsner fra Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Hos os betyder det at jeg sluger. Det er nær ved det frækkeste han synes, så jeg må jo ofre mig og tage de ekstra kalorier- man vil jo gerne se ham nyde det fuldt ud ;)

      Kh Rodebutikken

      Slet
    2. Ha lol, jeg læste engang en undersøgelse af dette, for nogle piger er åbenbart bange for de kalorier. Og det viser sig, at der næææsten ingen kalorier er i sæd :-P I hvert fald i forhold til den motion man får af sex!

      Slet
  4. Jeg tænkte det nok. Det er da også at gå all in. Bornholm Bornholm Bornholm.
    Jeg har aldrig mødt en fyr, der ikke gad blive slugt ;-)
    Sådan er de nok bare ...

    kh Pernille

    SvarSlet