Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 10. januar 2013

Livet i lister

Har forsat brug for at sætte Liv 2013 lidt firkantet op. Og nu hvor jeg har afskåret mig fra noget så simpelt som mænd, må jeg jo kaste min opmærksomhed på andre, mere simple ting.

Ord som klart ikke må uddø i 2013:
- Skulk
- Edder (Eddersmart, edderdumt, eddertungt. Det er jo et universalord! Pænt og 90'er like. Jeg stemmer for at vi skifter "fucking" ud med "edder".)
- Skalkeskjul
- Skøge Det er sådan et lækkert ord. Især når det bruges om Kussen (X's kæreste, som er min kusine, hvis nogen skulle have misset dén) og andre kvinder der ikke burde have ret til at være medlem af det stærke køns klub.
- Syret (fedt på den retro måde)

Ting der skal fylde mere i 2013:
- Optimisme
- Overskud
- Opsparing

Ting der skal fylde mindre i 2013:
- Rod
- Røv
- Regninger

Bør afskaffes i 2013:
- Licens
- Kalorier
- Ekskærester

Må indføres:
- Flextid
- Madklub
- Ansvar (sammen med overskud, overblik og samvittighed)

Godt. Det gav rent bord. For nu. Nu skal jeg bare forberede mig mentalt på fredagsbar i banken imorgen, og på IKKE at gøre noget dumt (haha. Believe it). Det skal nok gå galt blive sjovt.

// Over and Out


2 kommentarer:

  1. Stiller du op til posten som statsminister med de punkter? Så har du min stemme! Og jeg fusker med stemmerne, så du får 100% tilslutning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ku' vi sagtens arrangere. Jeg kunne næppe køre Danmark dårligere end den nuværende regering gør (host host)

      Slet