Afdelinger i Rodebutikken

onsdag den 19. december 2012

Bachelor done!

Ja, så fik jeg endelig afleveret mit bachelorprojekt. Og fejrede det med en lille øl, som udviklede sig til en massiv mandagsbytur. Så massiv, at vi blev smidt ud fra Wall Street på Gothersgade efter at have drukket for hvad der svarer til Nigerias bruttonationalprodukt. Muligvis derfor. Bartenderen har med sikkerhed brug for krisehjælp efter dén omgang.
Anyways så vi ingen grund til at tage hjem, og kastede os ind på minibar inden de kære dørmænd dér fandt ud af hvad de gik ind til.

Og manga, mange, MANGE shots, øl og rom&cola drinks senere, tog jeg toget hjem med morgentrafikken kl. 08.21, lugtende af rumænsk banegård.

Ikke så godt træk, taget i betragtning at jeg skulle på arbejde. Nåede lige at få tre timer, inden jeg måtte samle øjenlågene op fra knæhøjde og med hjælp fra omkring 3 kg makeup gå ud af døren som nogenlunde levende og arbejdsdygtig.

Og så spørger I: Var ham S der så? Jaja. Han var der. Enough said. Han var en idiot hele aftenen og natten, så nu har jeg simpelthen vedtaget at jeg ikke gider mere. Slut med den mand! For real!

Kan i øvrigt stadig ikke tænke på nogen som helst anden end Handy. Overvejer hver dag at skrive en besked, men kommer altid frem til at jeg nok alligevel ikke ville få svar. Så why bother.

Så jeg krabber bare videre rundt i min lille problem-pool.

Og så har jeg jo ladet mig fortælle at det snart er jul? Kan slet ikke overskue det. Dumme jul. Jeg synes jo stadig at julen bare skulle tage og skride med al sin glans og brunkager, hvis Mutti alligevel ikke er her. Så er det faktisk helt ligemeget. Det sagde jeg også til hende da jeg i lørdags var oppe og pynte hos hende sammen med Lillebror.


Hun sagde til gengæld ikke så meget. Men er sikker på, at hun også er ked af ikke at kunne være her. Hun elsker jul. 

Og det må jeg jo også prøve på. Har jo 5 dage endnu. Sæt igang.

// Over and Out


Ingen kommentarer:

Send en kommentar