Afdelinger i Rodebutikken

tirsdag den 30. oktober 2012

Berlin Treasures

Så fik jeg gravet lidt ting frem fra kufferten:

Helt fantastiske stiletter - bliver forelsket igen hver gang jeg ser dem. Prøv lige at se hvor skønne de er!

Lækre loafers med lidt sjov detalje i udformningen, og fine sorte nitter.
Fine glimmer-ballarina'er. 

Lidt forskellige accessories: En fin grå hverdagstaske med nitter, en clutch med nitter (jaja, jeg har noget med nitter! Ligesom alle andre), en clutch med palietter - den er så sej! Og en sort krave med perler.
To halskæder, en ring og et par små fine øreringe.

Slet ikke dårlige fund, faktisk. Hvis jeg selv skal sige det.. 

Så mangler jeg bare et skab at putte det hele ind i - Jeg flytter jo i weekenden, og det kræver et nyt skab. Så imorgen, npr jeg har fået nøglen (Yay!!), så tager jeg ud og ribber IKEA Taastrup med farmand som skal agere Pure Muscles når jeg har købt for 5.634 kr sponplade og krydsfinér.

Har været inde og lege lidt med IKEA's i øvrigt geniale indretningsværktøj, hvor man kan bygge sit eget skab. Jeg regner med, at min skal se nogenlunde sådan ud:

Nu er jeg bare enormt spændt på at se, hvordan lejligheden ser ud efter renoveringen... Sidst jeg så den, så den jo ikke ligefrem tiltalende ud.

// Over and out 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar