Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 11. juni 2012

Jeg lever endnu

... Tror jeg nok.

Efter onsdagens udfordring med at rydde op i mors ting, måtte jeg trække mig tilbage og rekreere. Det var godt nok ikke særlig sjovt.
Måtte ovenikøbet afslå ellers fantastisk hygge-date med to skønne blogger-piger, og bare flade ud herhjemme med en kop te og min egen selvmedlidenhed.

I weekenden smuttede jeg så til udkantsdanmark på rehabilitering hos mine Bedster, blevet fedet op, og nu er jeg hjemme igen, med lidt mere energi end før.

Nu venter bare eksamenslæsningen, arbejde og mere oprydning i mors ting, samt et par sociale arrangementer, så jeg ikke sygner helt hen.
Torsdag skal jeg se min søde venindes nye lejlighed på Amager, og fredag... bom bom bom.. Har Handy inviteret mig hjem til hans forældre. Jeg er ved at dø af nervøsitet. Det er jo mange år siden jeg sidst har mødt nogens forældre! Jeg har helt glemt hvordan man giver et godt førstehåndsindtryk. Anyways, skal jeg bruge de næste fire dage på lige at tabe mig på overarmene fordi min nye besøge-svigerforældrene-bluse (det blev jeg jo nødt til at købe. Man skal aldrig gå ned på udstyr) er ærmeløs, få pæne negle og skabe illusion om at jeg er et helt, helt afbalanceret menneske der kan være en god kæreste for deres søn.
Hvad de ikke ser er, at 30% af mit kropsfedt sidder på overarmene, men at jeg skjuler det ved ALDRIG at holde armene helt ind til kroppen, har utrolig flossede negle pga. stress med skjuler det med neglelak, og i øvrigt er helt forstyrret og neurotisk.

Hjælp.

// Over and out

7 kommentarer:

  1. Søde Rodebutik.
    Hvor lyder det dejligt med en weekend i udkantsdanmark, oven på en hård omgang oprydning. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må have været, men jeg synes altså det er så sejt at du klare det.

    Og med hensyn til Handy og forældre besøg, så er jeg sikker på at de nok skal kunne lide dig, så længe du gør deres søn glad. Det er i hvert fald det indtryk jeg har fået af min mor, når jeg har fortalt om fyre.
    Og så skal du ellers bare nyde en skøn aften med ham! Både Nynne og jeg er lidt misundelig på dig ;)

    Og det var ærgerligt at du måtte aflyse, men vi må bare finde en dag i sommerferien i stedet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var meget rart at komme ned og lade op.

      Er simpelthen så ked af jeg måtte aflyse - ØV! Håber vi kan finde en dag i sommerferien :)

      Og ja, det er vel bare at være mig selv, og hvis de ser at Handy er glad for mig, så bliver de det vel også. I guess :)
      (Og lover at spørge ind til, om Handy ikke lige på mystisk vis har to glemte brødre som mine to blogger-veninder kan få ;) )

      Slet
    2. Det må man håbe at vi kan. Ellers så har jeg en mulighed, der måske gør at vi kan ses - men det er ikke noget som er helt fastlagt endnu :D

      Det er nemlig lige det (: Vi har jo alle vores små mærkeligheder, man vil bare gerne skjule dem for svigerforældrene. Uh, ja endeligt gerne! :D

      Slet
    3. Uh hvor lyder det spændende! :D

      Slet
  2. Årh ja søde Rodebutik, find lige hans to long lost brødre til Lullie og jeg! Men håber ellers at du har det okay efter omstændighederne, og glæder mig til at høre alt om fredagens møde! Kram

    SvarSlet
  3. Må lige spørge, da jeg har fulgt med længe, men aldrig har fundet svaret på, hvad din dejlige og unge mor, døde af? Altså hvis du vil dele det. Synes det er dejligt at du vil dele noget så personligt med dine læsere, især i sådan en hård tid!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det faktisk ikke. Jeg har foreløbigt sagt Nej Tak til at få svaret på obduktionsrapporten. Så det står lidt hen i det uvisse faktisk. Hun havde desværre et misbrug af medicin, så det kan have noget med det at gøre. Men ligenu er jeg ikke klar til at vide det. Kan ikke rigtig se hvordan det kan gavne mig på nuværende tidspunkt.
      Dejligt du følger med :) Bliv endelig ved.

      Kh Rodebutikken

      Slet