Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 25. juni 2012

Back, Broke and Beautiful

Så er jeg tilbage i det ganske danske land. Nu med et dankort der er brugt så meget at det stadig ryger, en kuffert der i aftes lå eksploderet udover mit gulv, men med så mange små skatte, som kun en ægte tøjelsker forstår at værdsætte. Tænk engang. Små materielle juveler, direkte importeret af undertegnede, til at hænge i MIT skab. Mine ting. Det er skønt. I får lige et par billeder fra turen:




Og så min lejlighed som den så ud kl. 22.30 igår aftes:

Det rene kaos. Og måtte opgive til søvnen inden jeg så meget fik foldet en skjorte sammen. Men har da fået styr på et par af tingene her til formiddag, og taget nogle billeder. Vil I se?

HR mascara (den er bare så pæn i indpakningen), shimmer fra the Bodyshop, Lip Injection fra Too faced, og gratis gaver fra 17 makeup, fordi jeg købte for over 20 pund i butikken. 

Fine ørenringe, en fingerring, Miss Dior, to fine hårbøjler, og en pakke lommetørklæder, simpelthen fordi printet var så fint. Er virkelig et let offer for de der kasser og kurve med dimser der ofte står ved kasseapperatet. Hopper lige i. Hver gang. 




Nye bukser, skjorte, toppe med print og basis-toppe.



Og så lige idags outfit, kun med nyindkøbte klæder.
Top fra gadebod, marineblå blazer med stjerner i foret (SÅ fin) og guldknapper fra Zara,
beige jeans fra River Island, og sko med pigge fra gadebod.


Det var en lille del af mine fine skatte. Jeg smutter mod arbejdet nu, men vender stærkt tilbage med en forsættelse af fremvisningen imorgen regner jeg med. For efter arbejde skal jeg med 120 km/t fræse hjem til ham Handy, som jeg indrømmer at have savnet en smule.

// Over and out


4 kommentarer:

  1. Årh sikken en høst! Ser ud som om du har haft en dejlig tur! :) Og dankortet skal nok overleve!

    Velkommen hjem - dejligt at du er tilbage.

    Knus

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage! Dejligt at du fik shoppet :D (Kom du forbi Primark?!)

    SvarSlet
  3. Det ser ud til at du har haft en helt fantstisk tur! :) Godt at have dig tilbage.

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem skønne Rodebutik, vil glæde mig til at se flere lækre køb!

    SvarSlet