Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 16. april 2012

Don't text and bike

... Se bare hvad der sker:

Og desuden er jeg også blevet den flove ejer af et, hvad der kommer til at blive, et kæmpe blåt mærke på hoften.

Fedest. Og hvad kan man så lære af det, Frøken? Man sms'er ikke og cykler samtidig. Var begravet i telefonen, og så ikke en stak stablede fortovsfliser på cykelstien - og bang! Forhjulet durk ind i stakken, og mig i (u)elegant flyvetur med cykel over flisestak. Rigtig flot, Rodebutik. Super fint. Slet ikke pinligt. Og da jeg så havde konstateret at jeg endnu havde alle mine tænder og Iphone var ok (Gud forbyde at den kom noget til!), indså jeg at jeg sad fast... Jeg sad simpelthen fastspændt mellem cykel og fliser. Det tog mig faktisk ret lang tid at komme fri. Gudskelov, at det var mørkt. Ikke mit smukkeste øjeblik. 

Og nu gør det faktisk bare ondt. Av. Og skærmen på cyklen er knækket. Godt jeg snart får en ny.

Tror jeg lægger mig under dynen nu. Så kan jeg da umuligt komme mere til skade.

Tumpe!

// Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar