Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 29. marts 2012

(U)Nyttige ting jeg har lært i løbet af ugen:

- Diskotek Vikingen ligger i Odense (hvor skulle jeg da vide det fra??)

- Folk fra Lolland er narkomaner og alkoholikere (eller det siger rygtet i hvert fald. Jeg agter ikke at undersøge sagen nærmere)

- Jeg fatter faktisk den der offside regel (næsten. Efter heftig debat på Baresso på kgs. Nytorv med yderst fodbold fanatisk ven. Hvor der blev brugt rekvisitter, så vi til sidst havde lavet hel fodboldbane i størrelsesorden ca 1:100, af kaffekopper og sukkerbreve.)

- Glasdøre er der stadig, selvom man ikke kan se dem.. Min næse gør stadig ondt, og kollegerne griner stadig. Klassisk kontorfail.

- Folk der har stress skulle ta' og tage sig lidt sammen. Må man godt sige det? Ja man må sgu så.

- Jeg synes egentlig det der motorcykel-optog er ret flot: 

- Det er pænt øv at køre 13 km i storm, på cykel. Har fået motion helt ind i næste uges budget, og mine baller sitrer på 2. døgn.

- Der er bump på vejen. Men man kommer over dem. Some day.


- Og nårh ja. Mors pensioner er blevet opgjort. Hele 900 (jep. 900) kr til hver, til mig og Lillebror. FML. Lille søde Mor havde åbenbart hævet hele gøjemøget. Nå. 

Kom nu med lidt medvind ikke? Eksempelvis imorgen, når jeg skal ud med banken. Ingen pinligheder, ingen ting der forsvinder/ bliver stjålet/ tabt. Nok lidt meget at spørge om. Men alligevel. Please? På forhånd tak. 

// Over and out

1 kommentar:

  1. Du sød frk. Rodebutik :)

    Hilsner fra én anden som også har lært - OG forstået, offside reglen ;)

    SvarSlet