Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 27. februar 2012

But why? # 1

Billeder fra en hverdag
Virkelig?! 

Dværgwrestling..?!

Note to self: Bloklys uden underlag: Mindre god ide..
(stearin drypper)

Jep, det er et ninja-sværd han har i tasken..

Kish-Mish - Møens bedste nødder (?!?!)


Og så lige lidt fra min nøgleordsliste, og referance-websites:

"Tændstiksmænd sex stillinger" - Hvordan kan MIN blog så dukke op? Hmm. Til dig der har søgt på dette (lettere bizarre) søgeord: Kan ikke rigtig hjælpe. På nuværende tidspunkt. Kan dog ikke afvise en udførlig guide senere hen - man ved aldrig hvad der kan ske i rodebutikken.

Bollet med flere mænd?! Jeg er fornærmet (og benægter. Tssk. Flere mænd. Der har kun været... 1..2..3.. Ej jeg gider ikke tælle!)

Andre søgeord, i denne måned:
- Mennesker der boller (wtf?!)
- Maneater (begynder virkelig ikke at kunne se et mønster)
- jeg er færdig med mænd (dig der har søgt på dét - det er vi mange der er)

// Over and out

4 kommentarer:

  1. ÅRH! Min blog er på din liste... Hvor føler jeg mig virkelig beæret! :D

    P.S. Jeg havde skidt en grøn banan, hvis jeg mødte én i bussen med et ninjasværd. Er glad for du kom derfra med alle lemmer i behold.;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var da virkelig også noget af en nærdødsoplevelse, lige der i 5A!
      Jeg er meget heldig, at jeg slap uden at være blevet skåret i skiver af hverdagsninjaen!

      // Rodebutikken

      Slet
  2. Haha, åh, der er ingen grænser for galskaben.
    Er du gal, folk bruger også de mest bizarre søgeord, for så at ende på vores blog :D
    Har desuden næsten lige lavet bloklys-nummeret selv. Gik overraskende nemt af mit gulv - heldigvis.
    Har I øvrigt smækket en opskrift på pizza-indlægget: http://venterpaavin.blogspot.com/2012/02/fest-i-min-mund.html


    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen virkelig! Hvis det ikke var fordi jeg er så frisindet en blogger, så var jeg muligvis blevet forarget over en stor procentdel af dem.
      Uh godt jeg ikke er den eneste - jeg fandt også et ganske udmærket trick til at få stearin af gulv = Paletkniv. Virker udmærket. Tog dog det meste af en eftermiddag at fjerne.

      Yay! Så kan det nok være, at jeg skal have pizza en af de nærmeste dage.

      // Rodebutikken

      Slet