Afdelinger i Rodebutikken

onsdag den 11. januar 2012

Noget jeg har bagt?!

Okay det her blog-challenge noget er da krævende. Jeg har i hvert fald ikke lige bagt noget for nyligt. Planlægger dog at bage imorgen, så jeg kan diske op med "tak-for-alt"-muffins på praktikken på fredag, til sidste arbejdsdag. Gælder det? Sikkert ikke. Så må I få et gammelt billede. Af nogle kanelsnegle jeg bagte for en rum tid siden. Og åd på en enkelt aften (Jaja, jeg havde en dårlig dag, okay!)
Fine, ikke? Men hvis I vil se seriøst bagværk, så slå et smut omkring min venindes blog - Hun er lige startet med at blogge om sine fine kager.

Hav en fab dag! (eller køb en kage. Det hjælper.)

// Over and out

6 kommentarer:

  1. Tusind tak for hjælpen! (:

    Og selvom de er længe siden du har bagt de kanelsnegle, ser de altså godt nok lækre ud.

    SvarSlet
  2. Det da så lidt!

    Mange tak - de var også virkelig gode som led i min selv-hjælpsterapi (alle ved at sukker og shopping er det eneste der hjælper i krisesituationer. S&S FTW)

    // Rodebutikken

    SvarSlet
  3. Årh kanelsnegle, det kunne jeg godt spise lige nu!
    Har du ellers hørt fra NZ? Eller han (forståeligt nok) helt ude?

    Sender lidt sol!

    SvarSlet
  4. Njah halvt, han vil gerne ses.. Men har skrevet til ham at jeg ikke helt ved hvordan jeg har det med det. Jeg ved ærlig talt ikke om det lige er noget jeg har lyst til. På den anden side savner jeg ham ad helvede til. Så det er svært synes jeg!

    Håber du har en fantastisk tur! Tak for solen (den er ikke lige til at se endnu, men det kan være det kommer)

    // Rodebutikken

    SvarSlet
  5. Jeg er glad for at læse at det ikke kun er mig der bager en hel omgang. Og æder det hele samme aften ...

    SvarSlet
  6. Gitte: Oh no you are not alone. (så længe der ikke er andre der ser dig stå lænet over fadet i Quasimodo-agtig stilling og med fråde om munden fortære den ene sukkerbombe efter den anden - så er det okay)

    Lækker blog du har, i øvrigt.

    // Rodebutikken

    SvarSlet