Afdelinger i Rodebutikken

lørdag den 10. december 2011

Konfektdag!

Glædelig 10. december
Er netop hjemvendt fra konfektdag hos Far + company. En dag med uartigt meget marcipan, skamløse mængder af nougat, og litervis af smeltet chokolade, i skøn forening. Og jeg kan ikke engang li' konfekt. Men hyggeligt var det nu. Nu er jeg så helt smadret. Man kan blive overrasket over hvor meget energi den slags tager. 

Imorgen er der job og derefter julestue vol. 2 hos Far, nu med besøg af onkler + påhæng. Det bliver nu meget godt - jeg har hørt at der vil blive serveret æbleskiver. 

// Over and out 

10. december
Jeg orkede altså ikke lige at overføre billederne fra idag, så jeg søgte på "jul" på google, og dette er 1. resultat. Så det må I leve med. Det er nu også meget fint. Ikk'?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar