Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 23. december 2011

Hvor dum har man lov at være

Glædelig 23. December!
Undskyld den sene Update. Har bare været på farten hele dagen, i kampen om at få alt til at gå op i en højere enhed. Måtte væbne med med ekstrem tålmodighed, da jeg i et øjebliks svaghed lovede min mor at købe julegaver for hende. Note to self: gå aldrig i Lyngby storcenter 23. December. Der var PROPPET. Fik dog faktisk klaret det hele, gaver til alle, inkl mig selv- min mor sagde at jeg måtte købe for 2000 kr til mig og 2000 kr til min bror. Det var faktisk slet ikke ringe at få lov at gå lidt shopamok! Gad vide hvad jeg får.. Bom bom. Fandt så ud af da eg kom hjem, at jeg havde tabt en af poserne - med en julegave til mig selv i. Dumt. "Heldigvis" kun et par øreringe fra pieces til 60 kr, men alligevel! Det vat ret øv.
Nå, nu vil jeg lægge mig til at sove- er fuldstændig smadret. Men i julestemning. Hvordan kan man også være andet, når man er hos sine bedsteforældre, med sin bror og mor der har fået lov til at komme hjem til jul (hurra!), og nedenstående billede er ens udsigt fra sengen.

Nu må det godt blive jul.

// over and out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar