Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 20. november 2011

Når hjertet går i tusind stykker..

S og jeg er HELT slut. Kom til at være sammen med ham i fredags igen, efter en bytur. Og jeg ved ærlig talt ikke hvorfor. Han var en stodder hele aftenen, og alligevel gik jeg med ham hjem. Jeg var fuld, og husker ikke ret meget. Og igår morges var han også en stodder. Det hele kulminerede så med, at han skrev en besked senere på dagen, hvor han var helt kold. Først skrev han: "Fundet ud af noget med din telefon? Mvh S" Ej helt ærligt?! Og senere: "Det var jo bare sex" Øh okay.. Det er måske svært at se når det tages ud af en kontekst, men det var ikke ret pænt sagt. Så nu gider jeg ikke mere. Han skal ikke holde mig for nar, og så udnytte mig. Slut. Men det ændrer ikke på at jeg er SÅ ked af det.
Og så mistede jeg oveni hatten også min telefon. Fik den stjålet. Så ufedt. Jeg er i det man kalder den totale kulkælder. Jeg aner ikke hvor jeg skal få pengene til at købe en ny. Og alle mine billeder er væk. Folk er fanme nogle idioter.

Jeg gider ikke engang tale mere om det. Jeg er bare et tudefjæs. Once again. Flot flot flot.


// Over and out

4 kommentarer:

  1. Årh op med humøret søde Rodebutik!
    Det skal nok gå, det er meget nemmere at komme over en person når man hader ham, og du har alt ret i verden til at hade ham!
    Det er ikke bare sex, vil han da lige holde sin kæft, som om du bare var en eller andet one-nighter!
    Bare tænk på at nu kommer NZ snart hjem til dig, søde søde NZ der sender blomster! Det er altså sødt!
    Og ang. mobilen, det skal nok gå! Har du ikke en gammel sag du kan bruge? Må karma ramme dem! Idioter!

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød kære Nynne. Ja, jeg håber du har ret, for jeg synes virkelig han er en pikansjos. Ja præcis, troede da jeg var lidt mere, men neeej nej. Store idiot.
    Ja, det har jeg også besluttet mig for at fokusere 100% på fra nu af. Så nu må han så også bare gerne snart komme hjem. 3 uger endnu.
    Har lånt en gammel mobil af min far, og har anmeldt tyveriet til min forsikring. Det var en iphone så det er pænt surt. Især nu, hvor jeg så skal ud og bruge penge på en ny - det har jeg slet ikke råd til, og ved ikke om forsikringen dækker. Jeg krydser fingre. Og så gider jeg ikke mere uheld nu.

    Og hvad S angår, så håber jeg fanme hans røv må klø, og hans arme være for korte.

    Den lille besked varmede godt nok - mange tak <3

    // Rodebutikken

    SvarSlet
  3. Fuck hvor er S en nar! Han skal fandme ikke bare komme og sige at det er sex, når han har opført sig på den måde. Men godt du er så afklaret med at nu er det HELT slut. Om du så skal være en kælling, så må du altså godt svine ham næste gang han skriver og tror han kan score dig.
    Ja, nu gælder det virkelig bare om at fokusere på NZ, og den skønne fyr han er. Bare tænk å at han kalder dig skat (: Så er det noget seriøst, fik jeg at vide af en af mine gode venner. (Skulle nemlig lige bruge lidt drenge input iforhold til N, han kalder nemlig mig skat og putte)
    Jeg krydser alt hvad jeg har for at forsikringen dækker, ellers så har jeg to telefoner liggende i en kasse som jeg meget gerne vil donerer til Rodebutikken!

    - Lullie, der sender tusinde gode tanker og kram til Rodebutikken

    SvarSlet
  4. Tak søde Lullie, for ja, han er bare en klaphat.
    Uh er det? Det er rart at få lidt insider guy-information ;) Nååårh, det var da også dejligt at N kalder dig skat! We like.
    Mange tak, det var jo en iphone, så det er bare psykopat surt altså. Men håber den dækker. Årrh du er sød! Tak!

    Kram til Lullie fra Rodebutikken

    SvarSlet