Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 14. november 2011

Jamen det er da HELT okay..

NZ skypede mig lige idag. Er stadig blød i knæene. Han var fuld. Og glad. Og synes at jeg var helt fantastisk. Men smed så lige på bordet, at han forlænger sin tur.. Med 14 dage kun, godt nok, men alligevel. Kunne mærke at jeg blev bly-tung i maven da han sagde det. Men han var bare så glad, og fortalte med en helt barnlig entusiasme om sine planer, så jeg ikke kunne lade være med at smile. Og 14 dage fra eller til - det er vel ikke så slemt i det store hele? Så nu er planen altså, at han tager dernede fra d. 13. december. Hvilket også giver mig ro til at skrive min opgave som skal afleveres samme dag. Jeg prøver at se lyspunkterne, kan I nok høre.
Men det er ok. Og det bedste af det hele var, da vi skulle slutte, sagde han: "Vi ses snart Skat." Lige op i mit åbne ansigt. Jeg smeltede fuldstændig i dét øjeblik. og har stadig gelé-knæ når jeg tænker på det.

Så kan jeg godt klare 14 dage ekstra. Tror jeg.

//  Over and out

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Åh, jeg kan godt forstå at du blev blød i knæene! Det ville jeg sgu også have været blevet.
    Skidt at han bliver 14 dage ekstra, men godt at du kan se det positive af det! Og det er nok også meget godt at du så kan have fuldt fokus på din opgave, i stedet for fuldt fokus på ham.
    Og bare husk på hvor sød og skøn NZ er hver gang S skriver eller du har lyst til at skrive til ham.

    - Lullie, der også blev blød i knæene i fredags, fordi N krammede og kyssede mig foran alle vennerne.

    SvarSlet
  3. Ja det blev ligepludselig lidt mere virkeligt, når han "turde" sige det til mig, face to face. Og 14 dage mere er jo i grunden ikke så meget. Det er lige om lidt, og har masser af planer indtil da, så tiden kommer til at gå stærkt (håber jeg).
    Ja, det husker jeg på hver gang jeg tænker på S. Og det har faktisk virket indtil nu!

    Uh hvor godt! Dét var jeg også blevet blød i knæene af.

    // Rodebutikken

    SvarSlet
  4. Jeg er helt sikker på at tiden kommer til at gå hurtigt :) Måske endda hurtigere end hvad godt er ;)
    Åh, det lyder godt. For S fortjener sgu ikke rigtigt noget længere når han er sådan en røv.

    Ja, det gjorde jeg sgu virkelig også. Og prøver virkelig at se alt det positive ved N og hvor glad han er for mig, når min indre freak stikker hovedet frem. Som den gjorde i går, hvor den fortalte mig at det bare er sjov for ham, og det var dumt af mig at fortsætte med at ses efter han sagde at han ikke leder efter en kæreste nu.
    Og jeg kan ærligt ikke finde ud af om det var dumt af mig at fortsætte med at ses ham eller om det ender godt til sidst.

    - Lullie, der er på en lidt forvirret lyserød sky

    SvarSlet