Afdelinger i Rodebutikken

lørdag den 13. august 2011

It's gettin' complicated..

Oh yeah. Jeg var til fest med banken igår (hvor jeg bruger utroligt meget af min "fritid" - banken er mit andet hjem) - og til disse fester bliver man altid.. oplyst. Om visse ting.
Lad mig forklare- også for min egen skyld.
Jeg er ansat i hovedsædet i banken, hvor der er ca. 100 studentermedhjælpere ansat i samme afdeling, i samme funktion. Og med et så ungt miljø, er fester nærmest en del af jobbet. Fester arrangeret af banken (det er de gode til - altid med fri bar - jeg er stadig ikke gammel nok til at styre det), fester arrangeret af os selv, og fester der bare spontant opstår efter arbejde. Og folk hygger sig til de fester. Meget. Og det er derfor at vi har fået ry for at være et horehus. Klædt i slips og high heels.

Caro har været sammen med Mikkel. Og Andreas. Som kan lide Tine. Som har været sammen med the inturn. Og rådgiveren fra Salg. Som har været sammen med Julie. Og Nanna. Og som har en lille diller.
A.J. har været sammen med Filip. Og Nadja har været sammen med Olsen. Og Jimse. Og Bonde. Dog ikke på samme tid. Rikke har været sammen med Joachim. De er nu kærester. Men kan ikke sige noget, for det er ikke tilladt at have seksuel kontakt (!?!!) eller forhold med en kollega.
Apropos, så har Chris været sammen med Jønsson. Uden at vide at han også har været sammen med Helena. Som har været vidne til at Kamilla har været sammen med Chefen (yes, that's right). Som igen har været sammen med chefen for rådgivergruppen i p-kælderen til julefrokosten. Og det ved vi kun, fordi Heidi var dernede for at være sammen med Anders fra Drift. Hvis kollega, Martin har været sammen med Maria, som han blev kærester med og igen gik fra, så der nu er meget akavet stemning.
Puha. Og nu til den seneste tilføjelse, som er at Caroline nu har fået at vide at Jønsson igen har været ude med snablen internt, og ydermere er blevet kærester med emnet. Men vi ved ikke andet end at det er en iblandt os. Jeg venter spændt..

Fin fest iøvrigt.

//Over and out - fra hende der:
a) glæder sig over at arbejde i en så stor og konservativ virksomhed, og stadig vide at indenfor murene er der oprør og brud på alle tænkelige rammer for, hvordan man bør opføre sig blandt sine kolleger.
b) glæder sig helt vildt til koncernfesten i september - 3000 mennesker (inkl. alle ovenstående og undertegnede) til fri bar og fri leg. Uhhh...
c) glæder sig helt vildt til praktikstart i mægleren på mandag.

Glædelse over det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar