Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 7. august 2011

Bliver man bare lige pludselig...

.. homo? Ja undskyld, og jeg vil ikke støde nogen. Men altså. Vi er en gruppe af 6 unge i min familie som snakker meget sammen og bruger meget tid sammen. Vi er mig (21), min lillesøster og min lillebror (begge 15), vores to kusiner (17 og 16), og min fætter (21). Og jaah, vi sladrer. Meget. Og så var det at jeg snakkede med min ene kusine - som er min papkusine, fordi vi i min familie er ekstremt gode til at blive gift flere gange og dermed hente endnu flere freaks ind i klanen. Nå, men hende snakkede jeg med om vores fætter. Og de to har knaldet. I know. Det er klamt og mærkeligt, og selvom de ved blodsbånd ikke er relateret, så har de stadig været i samme familie i 5 år. Og det har stået på i omkring 4 af dem. Hele "unge"-gruppen ved det, men ingen af "de voksne" ved noget. Og de har begge to en kæreste.
Anyways, så snakker jeg med hende idag, og så slynger hun ud at hun har hørt fra hans x-kæreste at han har været sammen med flere drenge, og hun ærlig talt bare venter på at han springer ud. Altså, øh, undskyld? Pause and rewind, tak. Min fætter, der dusker min kusine, som har en (pige)kæreste er muligvis gay? Eh. Men jo, han har været sammen med flere drenge, and seems to like it. Så fik jeg så også lige en info jeg godt kunne have været for uden, for som hun siger: "Ja, men altså, han er Giver. Så er det jo stadig sådan meget mandigt og straight". Øh mandigt, det vil jeg ikke kommentere på, men straight er det sku ikke. Aller højest Bi. Og hvad skal jeg dog nu gøre med alle de oplysninger?? Nu vil jeg jo fra nu af gå og lede efter små tegn der "fælder" ham. Ikke fordi han ikke må være bi/gay. Hellere end gerne for mig. Men havde bare virkelig ikke set det komme. Kan man virkelig godt bare sådan skifte? Kender ingen der er mere pigeglad (udadtil) end ham, men som jeg snakkede med kusine om, så kan det være for simpelthen at skjule sit virkelige jeg, fordi han synes det er pinligt eller voldsomt at skulle vise. I dont know. Så nu har jeg det til at ligge i "Family affairs"-skuffen i baghovedet og fylde. Men rart lige at få det ud her. Pyha.

Nå,
//Over and out - nu med potentiel kvindeelskende bøsse-fætter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar