Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 31. juli 2011

Let's talk about...

S-E-X baby. Let's talk about you and me.. Jamen altså. Kære folk ude i verden. Jeg skylder nok at fortælle lidt nærmere om mit kærlighedsliv. Jeg kan ligeså godt være ærlig. Jeg har holdt visse ting skjult, da jeg havde den tanke da jeg startede denne blog, at her skulle jeg gerne fremstå som nogenlunde normal. Men ved I hvad? Det er jeg slet ikke. Og det er egentlig okay. Selvom der ikke er nogen der vil kendes ved at de muligvis læser min blog, så håber jeg alligevel at hvis der er, at de (I) har forståelse for situationen, og at der er en grund til at mit navn er Frk. Rodebutik. Ser I, jeg er et meget følsomt menneske. Ikke så meget på den der græder-over-film-i-tv-og-græder-når-børn-kommer-til-skade-i-tv-typen - ja det er sørgeligt da Josh Hartnett dør i Pearl Harbor, og ja det er træls at der er en unge på 4 år der har brækket benet i "Skadestuen" - men det rører mig ikke som sådan. Hvad der til gengæld rører mig, er kærlighed. Og jeg tror måske jeg er (selvom jeg ikke er meget for at indrømme det) lidt den der Joan Ørting-type. Ikke så ekstremt som Joan her self, men lidt derhen af. For jeg tiltrækkes af mænd. Tit. Og tit af mange forskellige mænd. Og nu lover jeg at komme til sagen:
NZ er jo, som I ved, i NZ. Og jeg er meget glad for ham, og det er ingen hemmelighed at jeg håber på at kunne finde ud af noget når han kommer hjem. MEN. Jeg kender en anden fyr. Som er indenfor landets grænser. Og ret lækker. Lad os kalde ham S. S har jeg kendt siden jeg startede på mit studie i 09. Han går i min klasse, og blev efter meget kort tid, alle pigernes favorit. Ikke så meget min (til at starte med), men de andre piger var ret klar. De fleste kvinder vil nikke genkendende til den lille leg hvor man, typisk til pyjamaspartys eller cocktail-nights, nævner sin top 3 over de mænd man godt kunne - og hvor man godt må undlade at have sin kæreste med på listen. Den leg legede vi meget, og reglen var at de tre skulle gå på studiet. S var på alles liste som den eneste, og på mange af dem var han nummer 1. Jeg skylder ham lige at give jer et billede af ham:
Han er rigtig jyde - Fra Vejle og helt nede på jorden
Mors dreng
Ikke så høj, men alligevel højere end de fleste piger (og mig - 167 cm)
Brune krøller når han ikke klipper sit hår, men har for øjeblikket den klassiske Nørrebronx-frisure, med kort hår i siderne og langt på toppen, som lægges ned med gele.
Inkarneret brøndby-fan
Udfordrende Han til nuværende Alfa-han i klassen - jep, det er et ordentligt drama, og skønt at følge med i. Ser I, Alfa-hannen, P, har været Alfahan det seneste år. Men indenfor det sidste halve års tid har S udfordret ham på pladsen, og det er et samtale-emne vi bruger meget tid på, pigerne imellem. Seneste, volsomme, udfordring fandt sted ved en sommerhustur et par dage efter jul, hvor 10 fra studiet tog en afstikker til Ringsted for at drikke sig fulde (mig inklusiv) og have det sjovt. En skøn weekend, men hvor det blev meget tydeligt at S var træt af P som leder. Og meget spændende at følge med i. Den historie må I lige få seperat, en dag.

Anyways, så kender jeg S ret godt efterhånden. Han er sød, sjov, og meget mand på en dæmpet måde. Jeg indrømmer, vi har begge haft kærester i lang tid, og har alligevel skrevet lidt over grænsen til hinanden - Startede en uges tid inden vores studietur i November og forsatte så til nu. Sagen er så den, at han ligesom mig, for nyligt er blevet single. Jeg skynder mig at sige at jeg har haft fantasier om os, men aldrig har troet eller turdet håbe på at der skulle blive noget mellem os. Dog har jeg, for at vende tilbage til det med følelserne, haft en del for ham. Af den mere kødelige, sensuelle slags. Jeg tror slet ikke vi ville egne os som kærester, men rent seksuelt føler jeg en enorm kemi og tiltrækning - også fra hans side, men ikke noget jeg troede han ville gøre noget ved - indtil forleden dag.
Vi har skrevet meget sammen, nærmest i døgndrift, og i onsdags kulminerede det så til det der indtil nu er det vildeste mellem os. Vi havde sørme sms-sex. Og ret god sms-sex. Og det slog mig mentalt lidt ud, for jeg ER mentalt meget påvirkelig af den slags, og ved nu ikke hvor vi står. Vi har talt om at mødes flere gange, men i fredags ændrede han pludselig karakter, og blev meget hård - slet ikke som han plejer (vælter rundt i smileys og "søde"/"skønne"/"smukke") og nu er jeg efterladt som et stort spørgsmålstegn. Og ja, jeg har været og er stadig meget draget af tanken om at ses med ham, for, let's face it - It's been a while! Og sms-sexen nedtonede det ikke ligefrem. Idag har jeg så, dum som jeg er, skrevet flere gange, og har bestemt ikke fået de sædvanlige svar tilbage. Hvad fanden sker der?? Åh Gud altså. Og nu er han inde og se Brøndby, og man må ikke forstyrre en mand når han ser fodbold, og slet ikke når han taber i fodbold, som jeg ud af øjenkrogen kan se at de gør (jaah, jeg har slået ind på kampen på tv- og jeg hader fodbold. Hvilken idiot gør det?)  Så nu har jeg lovet mig selv ikke at kontakte ham før han gør, men det er altså svært. Så meget som jeg er vild med NZ, så er jeg altså nyligt single, har en ret lækker mand indenfor rækkevidde, og han kommer after all først tidligst hjem om 5 måneder. Men hvis den såkaldte mand indenfor rækkevidde bliver ved med at smutte fra mig, hvad fanden gør man så??

Jeg må vende tilbage med en update. Nu skal jeg have slået knappen til der indikerer "indhold af seksuel karakter" (jep, det er for nu, den kategori mit liv hører under på nettet - lad det lige blive i virkeligheden også!), og overveje mit næste skridt. Jeg kan ligeså godt indrømme, at da han i sidste uge gentagne gange spurgte om vi skulle ses hos mig, da hans ven midlertidigt bor hos ham og jeg bor alene, og jeg afviste fordi jeg har en pinlig, nedern enkeltmandsseng, siden har kigget på sovesofaer, og så sent som idag har investeret i en- så må man da være sindssyg.

Jeg må smutte, jeg får travlt med at vente på min sovesofa som ikke kan komme hurtigt nok, så jeg kan invitere mr. hot hjem til en gang intim snak over en flaske vin. Jeg ser mig selv som en seducing octopussy der griber uskyldige mænd med mine fangarme. Åh Gud. Sex-liv og selvrespekt - hvor er I?

// Over and out from the octopussy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar