Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 29. juli 2012

Super Søndag

Jeg elsker søndage. Søndage er til for at man kan lave noget af alt det hyggelige man aldrig når i hverdagen. Søndage er beregnet til sen morgenmad, hjemmebag, gode bøger, gåture i regnvejret, kys under en regnbue, oprydning i rodeskuffen (Come on. Vi har ALLE en rodeskuffe), film, søndagstv, hygge med venner og familie, og afkobling inden mandag der ligger og truer i horisonten, kommer brusende.

Lige præcis denne søndag er helt speciel, da det er min lillebrors fødselsdag. 16 år. Bom. Kan man stadig kalde ham "den lille"? Anyways, han blev vækket til fødselsdagssang og morgenbrød, og jeg er så småt på vej over til ham igen, for at spise fødselsdagsmiddag. Knægten har bestemt at vi skal på pizzaria (?!), så jeg skal mæske mig i italienske (nok nærmere kurdiske eller tyrkiske) forførende kalorier om en times tid, og jeg glæder mig. Handy skal også med. Så er vi virkelig officielt kærester, når han skal med til den slags (altså, ikke at vi ikke har været det før. Men I ved hvad jeg mener).
Det bliver skønt.

Så nyd jeres søndag inden det er for sent - Med dette regn-/gråvejr anbefaler jeg at I ringer efter en veninde og bager et kæmpe læs pandekager (alle ved at ens dårlige samvittighed halveres når man er to om det).

// Over and Out

9 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt. Jeg venter selv besøg af 16årig søster i dag. Vi skal have late night brunch og drikke billig spumante - søskende er bare noget af det bedste man har (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder hyggeligt - håber I havde en SKØN søndag :)

      Slet
  2. Tillykke med lillebror :) ja for en uge siden var det jo min tur til at hive min kæreste med til fødselsdag. JO det bliver bare en smule mere officielt på den måde ;)

    Håber I havde en god aften med den italiens-kurdiske mad!

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det GØR det bare. Lidt mavekildrende, på den gode måde :)

      Slet
  3. Åh, hvor jeg dog kender det med at lillebror ikke længere er den lille (: Min er jo lige fyldt 20 og er højere end alle os andre, men bliver stadig kaldt 'Ham den lille' ;) Men tillykke med ham!
    Og så kom jeg til at tænke på om du har fået lavet mere på din guide til London?
    Og så skal du, Nynne og jeg snart have baresso date!

    SvarSlet
    Svar
    1. Heh ja præcis. Hvem gav dem lige lov til at blive store?!

      Åh nej, det har jeg glemt. Hvornår rejser I?

      Og det skal vi i hvert fald!

      Slet
    2. Jeg ved det hellere ikke, men kan afsløre at det kun går stærkere fra nu af! :D

      Vi rejser den 13., så du har lige lidt tid at løbe på endnu ;) Ej, det er fint nok hvis du ikke når det - du har jo også et liv :)

      Slet
  4. haha du er så skøn, og jeg er helt med på den at samvittigheden halveres eller slet og ret forsvinder når man er to om at rov-æde, det er bare som om at der så ligepludselig opstår en lejlighed? haha.

    SvarSlet