Afdelinger i Rodebutikken

tirsdag den 10. juli 2012

Disney-dag

Alle bør have sig en disney-dag en gang imellem. Min bliver idag. Roskilde har endelig vist sine grimme konsekvenser, i form af en hals beklædt med pigtråd, hoste og feber. Rigtig fin timing, med min start som chef imorgen. Men hvad kan man også forvente med mit held?

Smuttede ind og brunchede med min ligeså Roskilde-ramte veninde i formiddags, og besluttede på vejen hjem at forsøge mig med lidt shopping-terapi, i håb om at det kunne gøre mig rask:

Et par brodeaux jeans fra Gina Tricot og den berømte BB-creme fra Ganier.
Jeg har kun hørt godt om cremen, så til 89,95 kr måtte den prøves.

Dog hjalp det ikke helt så meget på helbredet som jeg kunne have ønsket, så resten af min dag kommer til at se således ud:
Disney-klassikere, Strepsiler, Te på termokrus og det nyeste woman.

Og så må jeg altså se at blive rask til min første dag som slavepisker på det nye job imorgen.

// Over and Out

3 kommentarer:

  1. Pas på med den der BB...
    Jeg har også købt den fordi jeg hørte s meget godt om den - men den gav mig altså knopper i ansigtet og tørre plamager.

    Jeg gik så ind på diverse blogs og læste anbefalinger og kommentarer og ku se at vandene var meget delte omkring den!

    Der er enormt meget parfume i den, bl.a.
    Så det er ikke så sundt for huden - og slet ikke hvis man er lidt sart i ansigtet.

    Jeg er stoppet med at bruge min - sys simpelthen ikke den var god for mig :(

    Go' bedring ellers :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv, det var da ærgeligt, Irina :( Heldigvis er den ikke så dyr, så det er okay, hvis den er noget hø. Prøvede den med sdan et brev jeg fik i et blad, og dér oplevede jeg ingen problemer. Men det var naturligvis heller ikke over længere tid. Nu ser vi hvad den duer til :)

      Tak! Håber disney og kamillete kan hjælpe.

      // Rodebutikken

      Slet
  2. God bedring - og pøj pøj med magtforøgelsen i morgen!:o)

    SvarSlet