Afdelinger i Rodebutikken

tirsdag den 28. august 2012

Udmærket comeback

.. til uge 35.

Har lige haft den skønneste eftermiddag med 3 dejlige damer. De fik mig helt til at glemme, at jeg er ked af det - om ikke andet, så bare for en stund. Vi fik talt alvorligt og grinet, i den helt rigtige kombination, og talt om emner der bare kun kan tales om, når man har kendt hinanden længe - helt tilbage fra dengang man synes at det var sejt at tage på Piccadilly i Hillerød, og hvor togskinner og hårbøjler i alle regnbuens farver var en del af ens hverdag.

Vi fik vendt emner som double penetration og bumser på skamlæberne, brazilian wax og smertegrad herved, udlandsophold og SU-regler, pengenød og negerbørn, utroskab og bøssesex.

En fantastisk venindedate med skønne piger, jeg ALDRIG kunne leve uden.

Nu smutter jeg ud i regnen på en kæreste-løbetur med ham der Handy, og nyde at jeg har haft en dag i kategori "Okay God"- også selvom jeg fik et dyr i næsen på vej hjem, i regnvejr og klipklappere.

// Over and Out 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar