Afdelinger i Rodebutikken

onsdag den 10. august 2011

En tanke til Gry.. Og så bare en fresh update fra rodebutikken.

Jep, Gry (aka Grys nonsens) hvis du læser med, så er den her altså til dig. Jeg ærger mig lidt over ikke at kunne kommentere på dine indlæg. Jeg har lyst til, og brug for lige at give dig en krammer. For ham der (Ja, nu har jeg læst hele din blog, og har dannet mig et billede af en jubel-idiot - ret mig hvis jeg tager fejl) fylder da godt nok meget, selvom Sebastian er lige foran næsen på dig. Og tro mig, jeg dømmer dig bestemt ikke, jeg har været i samme situation, men ser du, fordi jeg kun tænkte på fortiden og hvad jeg muligvis var gået glip af, så mistede jeg det jeg have lige foran mig. Så pas på med det - jeg synes det er en god måde at gøre det på, hvis det hjælper dig med at give slip ved at blogge om tankerne. Men alligevel. Pas på det ikke overtager dig. :) Kærlig hilsen, Rodebutikken.

Nå, det var det. Velkommen tilbage i rodebutikken, hvor der såmænd ikke er sket så meget. Jeg pønser på at sende NZ en pakke med lidt hygge-ting fra DK, siden han på vores seneste skype-date ( ja, jeg lægger ret meget i at han gider skype 2 timer med mig, og kalder det en date) fortalte at han havde hjemve. Stakkels mand. Skal du have noget trøstesex og en ny kæreste? Kan desværre ikke pakke mig selv ned, men kan jo pakke lidt af vores minder samt list andet sjov. Så det er blevet et projekt.
Udover det, så går jeg og keder mig lidt, på mine sidste feriedage inden jeg starter i praktik. S er stadig på ferie, så der er intet sweet talkin' til mig. Og mine to bedste veninder er ude og rejse. Tsssk. Og så er alle andre tilsyneladende på Skanderborg festival. Så jeg må bare nyde mit eget selskab. Det er også okay, I'm a blast. Jeg tror jeg vil springe op på cyklen og køre ud i det blå. Hvis det ikke blæser for meget.. Og når jeg har været i bad... Og ringet til telia. Og min chef. Og støvsuget. Og lavet orden i mit skrivebord.
Okay, måske bliver det til en aften-cykeltur.

//Over and out - nu med deprimerende oplysning om, hvor meget der er at lave af kedelige ting på ens fridag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar